Overtraining: Chì hè? Cumu micca per allentassi troppu? Chì sò i sintomi? Chì manghjà?

tragmalienti

A ocorrência de overtraining é muito comum em atleti que querem ganhar músculos rapidamente, ou que precisa participar de alguma competição. Saiba mais sobre esse problema e o que é preciso fazer para evitar entrar em overtraining.

Cosa hè u surentrenamentu?

U soprastrenamentu hè una spressione aduprata per raprisentà u soprastrenamentu. Hè un prublema chì accade ogni volta chì l'atleta pratica più esercizii fisichi cà u so corpu hè capace di ricuperà. Succede mentre a persona faci una furmazione, inaccaduta, senza rispettà i periodi di recuperu o i termini.

Hè necessariu capisce chì ùn hè micca in una palestra chì vincite massa musculare è forza, ma fora di questu, quandu u corpu ripiglià lentamente i fibri musculari chì sò stati affettati durante a furmazione.

Oltre à esagerà l'eserciziu fisicu è a mancanza di riposu adeguatu, altri fattori sò ancu legati à l'addestramentu eccessivu, cume e dipendenze, una dieta povera è u stress.

stanchezza eccessiva

Chì sò e cause?

Oghje ghjornu, u sport hè qualcosa di assai cumpetitivu. Cù tanta infurmazione dispunibule, basata nantu à e ricerche relative à u sport, i fisiologi, allenatori è atleti amparanu di più in più nantu à i piani di furmazione, è di conseguenza, ci hè un cambiamentu in e procedure di furmazione.

Ligà un pianu di furmazione dura cù pocu tempu di ricuperazione, è a perdita risultante di spettaculu per un bellu pezzu (aghjunghje à parechje settimane o mesi), provoca overtraining.

Questu significa chì hè assai impurtante di ripusà dopu esercizii fisichi, perchè chì u riposu dopu l'allenamentu hè assai impurtante per evità a furmazione eccessiva.

LEGGI >>>  Supplementazione di Creatina: Amparate di più è aumentate i vostri allenamenti!

Analizatu assai spessu in l'atleti, a furmazione eccessiva hè ancu causata da fattori associati à una dieta scarsa è u stress.

Dunque, hè essenziale per passà per a valutazione prima di inizià ogni eserciziu fisicu, è cuncepisce un pianu di furmazione secondu u vostru livellu di cundizione fisicu.

Chì sò i sintomi di l'addestramentu eccessivu?

Cù u corpu sopracargatu è debilitatu, l'atleta cumencia à capisce chì ùn hè micca guadagnatu massa musculare. Questu hè unu di sintomi di overtraining, ma u urganisimu dà più signali prima chì succede. Se sapete cumu ricunnosce i sintomi, hè più faciule per prevene stu dannu prima di causà prublemi maiò in u vostru sviluppu fisicu. Eccu i sintomi:

  • L'effetti di l'esercitazioni ùn parenu micca, per via di a mancanza significativa di redditu
  • Aumenta a frequenza cardiaca quandu si riposa
  • L'atleta hè lasciatu senza forza è vuluntà di fà a so furmazione
  • Bassa immunità
  • A musculatura hè di solitu abbastanza dolorosa da l'ultimu allenamentu. Tuttavia, stu sintumu hè validu solu per e persone chì praticanu dighjà attività fisiche per un bellu pezzu, perchè ogni principiante sente i musculi addulurati ghjustu à l'iniziu
  • Difficultà à dorme, purtendu in parechji casi à insonnia
  • Mal di testa
  • Stanchezza.
  • Mancanza d'appitittu.
  • Prublemi ormonali
  • Irritazione è cambiamenti d'umore
  • Scoppii di preghjudiziu
  • Perda di pesu
  • In certi casi rari, diprissioni

S'ellu hè identificatu chì l'atleta soffre di allenamentu eccessivu, u riposu hè di primura. Ancu se per alcuni atleti a pussibilità di piglià una pausa da l'allenamentu hè difficiule, stu periodu di riposu hè necessariu per almenu quindici ghjorni per a so recuperazione.

Cumu prevene?

Per evità l'apparizione di sovrallenamentu, hè necessariu aduttà alcune attitudini per u ghjornu à ghjornu di furmazione. In questu modu, serà pussibule ottene boni risultati.

LEGGI >>>  Squash: Sapete tuttu di questu sport!

À u primu, pianificate u vostru riposu, perchè ùn vi farà nunda per esercità ogni ghjornu di a settimana se u vostru corpu ùn si ripiglia micca trà l'allenamenti.

Hè ancu impurtante uttene una bona notte di riposu, vale à dì, dorme bè. Queste diminuisce e probabilità di l'atleta di allenamentu eccessivu. Cusì evitate di aduprà supplementi chì piglianu u vostru sonnu.

Tagliate l'altri allenamenti intensi, è pigliate ghjorni sanu. Hè ancu impurtante di riduce stress ogni ghjornu.

Cume curà u sopra entrenamentu?

Ma se avete dighjà soffrenu di furmazione eccessiva, vedi un duttore per una valutazione per identificà l'area specifica di u vostru corpu chì hà bisognu di più attenzione. Hè ancu necessariu rispettà l'intervalli di riposu trà e sessioni di furmazione.

Bere assai acqua hè di primura per aiutà cù l'idratazione è a funzione musculare curretta. Dopu una dieta adatta hè assai impurtante. È esse cuscenti di i signali chì u corpu dà.

Chì investisce in alimentazione?

Per avè boni risultati in furmazione è evità u sopra entrenamentu, hè di primura avè una bona dieta. Quandu ci hè una furmazione pesante, u corpu hà bisognu di nutrienti per a ristaurazione è a crescita di i musculi.

A dieta di un sportivi deve cuntene proteini, carbuidrati è grassi, cusì chì a guariscenza propria di a musculatura si faci trà furmazioni.

Cunsumate frutti è ligumi chì sò fonti impurtanti di vitamine è minerali per a crescita musculare, oltre à furnisce più energia per l'eserciziu.

Leave a Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *




Inserite Captcha quì: