Dieta Low Carb Slimming | Cumu fà

Cosa hè a dieta Low Carb?

A dieta low carb hè una strategia chì hà guadagnatu trazione in l'ultimi anni per via di u so putenziale perdita di pesu. Ancu s'ellu hè utilizatu massivamente per riduce u pesu, hè ancu una dieta assai efficaci per u cuntrollu di a diabetes mellitus 2. I studii amparanu chì hè ancu efficau à migliurà alcune malatie autoimmune, epilepsia, dislipidemia, sindrome di l'ovaru poliquisticu è altre malatie cardiovascular. 

Stu terminu low carb si riferisce à parechje strategie induve riduce carbuidrati in a dieta, per quessa nutrient ùn esse micca u più grande quantità in u conte di macronutrienti in a dieta. Hè ricumandemu per aumentà a quantità di proteina è di grassu per cumpensà a depletion di CHO. 

Perchè a dieta low carb perde pisu? 

Hè una strategia custituita da a riduzzione di a quantità di carbuidrati di ogni ghjornu, è pò esse parechji tipi di dieta low carb, postu chì ùn ci hè micca una guida ufficiale chì a caratterizeghja. Dunque, in generale, hè carattarizatu da l'usu di un massimu di 45% di carbuidrati VET (valore energeticu tutale) o trà 50 è 200 grammi di CHO per ghjornu, è s'ellu ci hè menu di 50 grammi di CHO per ghjornu o 10. % di l'EFP diventa una dieta cetogenica. 

Cù a riduzzione di stu macronutriente, l'ingesta di proteini è lipidi hè aumentata. A proteina genera una spesa calorica più grande, aumentendu è priservendu a massa musculare è magre è, inseme cù i lipidi, l'aumentu di sazietà. È questu causa una diminuzione di u stimulus à l'insulina, una hormona chì agisce riducendu a lipolisi è aumentendu l'ossidazione di grassu, facendu chì i grassi almacenati sò usati com'è fonte d'energia. 

LEGGI >>>  Gelatina: Perde u pesu? Vede quì tutti i benefici chì porta à a vostra salute!

L'insulina hè rispunsevule per u cuntrollu di u glucose di sangue. In una dieta ricca di carbuidrati, hè stimulatu in l'eccessu, pruvucannu à u corpu à sviluppà una certa resistenza, ùn pò esse realizatu a so funzione currettamente, è in cunseguenza, a produzzione di sta hormona hè ridutta o ancu fermata.

U primu effettu di sta dieta hè una perdita di pisu iniziale marcata per via di una diminuzione di i magazzini d'acqua in e cellule, chì aumenta a diuresi per via di a diminuzione di glucogenu. È ancu da a cetonuria, chì face u rini eliminà più acqua è sodium. 

Cù a diminuzione di l'ingesta di carbuidrati, u corpu cumencia à aduprà grassu cum'è a so principale fonte d'energia, attraversu l'acidi grassi è i cetoni, inizendu a cetosi. Questu aumenta l'ossidazione di i grassi, aumentendu u gastru caloricu. I corpi di cetone sò pruduciuti da u fegato per via di a degradazione di l'acidi grassi è anu a capacità di prumove a sazietà aumentata è inibisce a fame.

Cumu andà in una dieta low carb?

A dieta deve esse fatta per un periudu di tempu curtu o mediu per esse efficace, postu chì u corpu tende à abituà à pocu carbuidrati, è a megliu strategia hè di intersperse periodi di cunsumu di carbuidrati bassu è altu.

U deficit caloricu hè ancu impurtante quandu preparanu a dieta, cum'è una dieta bassu di carbuidrati cù calori eccessivi da grassu è proteini ùn portanu micca à a perdita di pisu, per quessa, hè ideale per circà un nutricionista prufessiunale per calculà e calorie necessarie per ottene u vostru scopu. Inoltre, stu sbilanciamentu pò generà cambiamenti metabolichi cum'è un aumentu di u colesterolu cattivu (LDL), debule, cramps, mal di testa, irritabilità, frà altri. sintomi

LEGGI >>>  Ricette di Albumin: 5 Ricette Facili è Deliziosi!

Chì cibi sò permessi nantu à a dieta low carb?

L'alimenti prioritari sò prutiìni è boni fonti di grassu, è frutti è ligumi à pocu carbu.

- Carne, gaddina, porcu, pisci (in particulare quelli grassi cum'è salmone, sardine è tonnu)

- Uova

– Semi oleosi è semi: noci, arachidi, castagne, zucca, girasole, lino, chia

- Olii sani cum'è oliu d'aliva, lino, avocado, coconut

- Erbe è spezie

- Frutti cù pocu cuntenutu di carbuidrati cum'è avocado, coccu, fragole, frutti di passione, mora, limone

– Latti integrali : casgi grassu, iogurtu integrale è latti sanu

E l'alimenti pruibiti in questa dieta sò: latti scremati è iogurt, soda, pasta, torte, dolci, pane, succo di frutta, tapioca, tuberi, risu... 

Cosa da manghjà per u colazione nantu à a dieta low carb?

Alcuni esempi di colazione per aiutà à stabilisce u menu:

1- Iogurt interu + mischju di fragole è mirtilli + 1 ovu cottu

2 - Semi oleosi + 1 tazza di caffè cù oliu di coccu + 2 ova scrambled in butter

3 - 1 fetta di pane low carb (farina d'amandula) + ½ avocado + 1 tazza di tè

4 – Frutta della passione verde, succo di mela o di kiwi + 2 ova con farina d'avena scrambled in oil

A dieta Low Carb hè sicura?

Iè, hè sicuru sempre chì hè equilibratu in nutrienti, senza eccessi o carenze. Dieti assai ristretti tendenu, dopu à a so cumpiimentu, à ricuperà u pesu per via di una scarsa adattazione à u mudellu di manghjà.

L'attenzione deve esse pagata ancu à e quantità di grassu ingeritu per un eventuale cambiamentu in u statu di lipidi di u sangue, è ancu i trigliceridi. Cusì ancu cù u cunsumu di proteine ​​​​per a funzione renale è u rapportu di glucose per un ingesta bassu di carbuidrati.

LEGGI >>>  Quinoa: Benefici è cume aduprà

Hè per quessa chì hè sempre cunsigliatu di circà un nutrizionista prufessiunale chì vi aiuterà in u sviluppu di una dieta sana è sana.

Leave a Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *




Inserite Captcha quì: